2011. február 26., szombat

Új könyv- Az egyezség

képre katt tovább az oldalhoz!



Sziasztok!

Nem, még nem friss, bár már dolgozom rajta.

Most inkább egy teljesen új könyvről szeretnék írni nektek pár sort, figyelem felkeltésként.

Egy barátom, egy teljesen egyedi könyvet ír, és szeretné ha többen ismernénk. Még nem készült el a könyv, még a közepe táján jár. Engem beavatott egykét részletbe, és bevallom nekem nagyon is tetszett amit találtam. Először kicsit félve kérdeztem utána. De aztán magától az írótól kaptam részletezést.

Fel kell hívnom a figyelmet arra is, hogy teljesen más szemszögből mutatja a vallási hierarchiát!
Szóval aki mélyen vallásos az inkább kímélje meg magát egy esetleges megrázkódtatástól. Akik viszont nem igazán, vagy inkább csak elméleti síkon mozog az ilyesmiben (mint pl én) azoknak szívből ajánlom ezt a (még készülő) könyvet!


Szeretném, ha benéznétek hozzá, legalább csak annyira, hogy elolvassátok az ajánlót. Vannak már olvasói vélemények is, közöttük az enyém is megtalálható (az Olvasói vélemények menüpontban). Ha megnyerte a tetszésedet ez az új könyv, akkor regisztráld magad, és vedd fel a kapcsolatot magával az íróval is. (fórum+előrendelés)

Még nagyon plusz ha terjeszted is:);)
Tényleg sokat jelentene Neki, és nekem is.:)


Sok puszit:*

2 megjegyzés:

Mosi írta...

jjjjjjóó!

Dorcy írta...

érdekesen hangzik =)