2011. december 25., vasárnap

Újra itt, újra dolgozom:)

Szervusztok újra itt a blogomon..tudom hogy már egy fél éve nem írtam egy sort sem..amit igazán sajnálok..az ok, amiért nem írtam..hát az az ihlet hiánya volt..mindig úgy írtam, hogy mondatot írtam mondat után, nem nagyon terveztem meg mit írok egy adott részbe...:/:$

Mivel a suli lefoglal, és egyéb kötelezettségeim is vannak, emelett sajnos csak egy ember vagyok, átlagos képességekkel, ezentúl nem fogok ígérgetni. Nem fogom előre megadni hogy mikor hozom a frisst, kivéve akkor ha konkrétan tudom. :$

Kérek mindenkit hogy ne haragudjon rám.
És bocsánat hogy ennyire elhanyagoltalak titeket. Remélem nem hagytok el teljesen, és továbbra is tudunk együtt izgulni a karaktereim boldogságáért, és együtt sírni, esetleg megdöbbenni az adott helyeteken.

Igyekszem ezentúl színessé tenni a fejezeteket, pörgőssé tenni az eseményeket, de megmaradni a hosszúságnál.:)

Csak reménykedni tudok abban, hogy továbbra is izgat titeket mi lesz Bellával és Jasperrel, illetve, hogy alakul majd Esme és Carlisle házassága illetve, hogy milyen szerepet fog betölteni Maira, sikerül e terve.:) Még sok akadályt terveztek a történetbe mielőtt végre révbe érnek kedvenc vámpírjaink.:)

Hamarosan hozom Nektek a frisst. Dolgozni kezdtem újra az egészen.:)

Sok puszit, és Boldog Karácsonyt mindenkinek aki erre téved még:)

Nincsenek megjegyzések: