2011. március 16., szerda

Frissekkel kapcsolatos:/

Sziasztok!:)


Nem, még nem friss, de ezzel kapcsolatos a mondanivalóm, vagyis inkább az írnivalóm.:)

Tekintettel a vizsgáimra, és hogy nagyon rá kell húznom most, itt az utolsó hajrákban, felhívnám kedves figyelmeteket, hogy ezentúl (ha lehet még) ritkábban várhatóak frissek.:S
Tudom, már sokszor előfordult, hogy szünetet kérek, de kérek mindenkit, hogy vegyétek figyelembe a tanulmányaimat is.:$
Gondolom mindenkinek, akik tanulnak (középiskola vagy egyetem) fontos, hogy jól megfeleljen a tanulmányaiban.:) Akármennyire hihetetlen is, nekem (majdnem) mindennél fontosabb, hogy jól zárjam ezt az évet is.:)

Természetesen, amint van egy cseppnyi-szusszanásnyi időm, írni fogom a fejezeteket, ahogy időmből és erőmből kitelik.:)
Tehát szeretnék mindenkit megkérni, hogy legyen velem türelmes, és szurkoljon nekem a vizsgákra.:):S
Egyenlőre is mindenkinek jó (már akinek van lélekjelenléte) tanulást, és olvasgatást!:)

Viszont megígérem, hogy a tavaszi szünetre kaptok egy "kis" kárpótlást/ ajándékot tőlem.:) Ugyanis, amint vége lesz a vizsgáimnak, megpróbálom sűrűbben a frisselést.:)
(Tudom-tudom: Ígéret szép szó, betartják úgy jó.<-Tartja a mondás, de tényleg igyekszem úgy csinálni a napjaimat, hogy jusson is, meg maradjon is.;))
Leszögezném!
Ez nem jelenti azt, hogy felfüggesztem a blogot vagy ilyesmi, igenis folytatni fogom, ehhez kétség sem férhet!:) Ha figyelemmel kísértétek a történetet, látszanak hosszabb-rövidebb szünetek, de mindig folytattam, mindig volt friss egy kis idővel később.:)

Mi az egész lényege?-->Ha van idő, akkor van friss is. Jelenleg időm kevés, ergo lassabban jön a friss.
(Csak arra az esetre, ha valaki nem értette volna, mit dumálok itt ilyen hosszan;))

Úgy gondoltam jobb, ha tudjátok mi várható, szerintem így tisztességes.:)
Remélem mindenki megérti a problémámat, és továbbra is benéztek hozzám, és megmaradtok olvasóimnak.:)

Sok puszit:*

1 megjegyzés:

Juliet írta...

Szia!:)
Szerintem ezt mindenki megérti:) Nagyon sok blogon előfordul, mivel ugye nagy részüket tanulók írják, hogy a sok tanulnivaló és vizsgák miatt kevesebbet tud foglalkozni az illető az írással:) Nem egyszer előfordult már velem is és szerintem az olvasóid nagy részével is, aki rendszeresen blogolnak:) Én is teljes mértékben egyetértek azzal, hogy a tanulás az első, még akkor is, ha az íráshoz több kedved lenne:D
Remélem, jól sikerülnek a vizsgáid:) Sok sikert hozzájuk:)
Arra az ajándékra pedig nagyon kíváncsi vagyok:D
Puszi: Juliet