2010. május 7., péntek

4 Díj!:D
















Díjak amiket kaptam tőletek!:D Tudom hogy kissé(nagyon) késve, de megígértem h. kirakom,viszont továbbküldeni nem tudom más senkinek aki ne kapta volna meg, viszont én most így utólag, és szabályokat megszegve, mindenkinek,(akiknek az oldalát olvasom,) adom ezeket a díjakat, nagyon nagy szeretettel!:D:):*

És most sűrítve a szabályok,és mellé a válaszok:

1. Tedd ki a blogodra!meg van
2. Írd ki a nevét annak, akitől kaptad!Bells
3. Írd le ki az a 6-7 ember akinek tovább küldöd!mindenkinek
4. Válaszolj az alábbi kérdésekre!okés
Mi/Melyik a kedvenc...
-piád:alkoholból:krémlikőr,és pezsgő;általános:ásványvíz
-kajád:minden amit megkívánok:DxD
-állatod:Kutya,Macska
-színed?: sárga, kék
-édességed: Nagyi féle citromos,mézes sütemény:D:P
-zene stílusod: minden zenét szeretek, főleg a musicalt
-énekesed: :/...passz,nincs
-énekesnőd:úgyszintén
-színészed: Kellan Lutz,Taylor Laurent
-színésznőd:Kristen Stewart, Nikki Reed, Ashley Greene,Elizabeth Reaser
-együttesed: nincs kedvenc
-blogod:ez!xD(http://mosialomvilaga.blogspot.com/)


Szabályok:
1.Tedd ki a logót a blogodra!meg van
2.Nevezd meg akitől kaptad, linkkel együtt!Ezt is Bellstől kaptam,Link:http://alicebells.blogspot.com
3.Add tovább 3-5 ebernek!:)(mindenkinek adom)

1. Meg kell köszönnöm a díjat!Köszi Bells!:DxD
2. A logót ki kell tennem a blogomba!meg van
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!http://alicebells.blogspot.com
4. Írni kell magamról min. 5 dolgot!szeretek: írni, énekelni, aludni,beszélgetni,és sétálni.:D
5. Tovább kell adnom a díjat min. másik 5 blognak!még mindig mindenkinek;)
6. Be kell linkelnem őket.huh...ezt talán hanyagolnám..:S egy egész hét alatt sem lennék készen xD
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.:S:/azt hiszem ezt is kihagynám:S(bocsánat!)

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.meg van
2)a logót kirakom a blogomba.ez is
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.pipa
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.mivel én mindenkinek adom a díjat, ezért ezt szerintem bőven túlteljesíteném:)
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.okés
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.húha:DTehát:Mooát illeti ez a köszönet,máscius 21.-én, vasárnap kaptam
7)betartom a szabályokat.
hát ezt majdnem teljesítettem..szerintem:)





Ha valakit kihagytam, szeretném megkérni,hogy sikítson(képletesen értve;)), mert én most így hirtelen csak őket találtam, szóval ha valakit kihagytam akkor bocsánat, és szóljon nekem!:)
Bells-nek, és Mooának pedig nagyon,nagyon köszönöm, hogy gondoltak rám!:D Puszim!:*




Nincsenek megjegyzések: