2010. május 31., hétfő

nem tudok biztosat...

Sziasztok!

Tekintettel arra h. nem igazán van visszajelzés, és nincs is időm és kedvem sem nagyon írni, ezért valószínű, hogy az oldalt egy kicsit szüneteltetem.
Tudom, most azt gondoljátok h. akkor miért kezdtem el írni ha nem is kezdtem bele igazán?
Igazából azért mert volt egy elképzelésem.Egy történetem. Amiről azt gondoltam h. elmondom az egyik kedvenc írómnak, és majd ő megírja nekünk.:) De ez nem igazán jött össze, és egyik nap arra gondoltam h.: miért ne írhatnám meg én ezt a történetet?Hiszen az enyém,én találtam ki a körülményeket, és ez teljesen más mint ami eddig volt.:)
De most egy kicsit elfoglalt vagyok, és mire lesz egy kis szabad időm, már nincs se erőm, sem idegem írni.:S:( Szóval nagyon sajnálom, és remélem nem vagytok rám mérgesek...:S

DE! nyáron ha itthon leszek, és lesz időm írni akkor felteszem nektek ígérem.
Igazából ez csak egy valószínű leges, nem végleges gondolat. ezért én kiírom h. szünetelek, de meg lesz annak a lehetősége hogy kaptok frisset.De ennek a lehetősége is inkább csak nagyon minimális.:S:/


Nagyon sajnálom, hogy ez így alakult, de nem akarom h. ne tudjátok mi van az oldallal,ezért inkább így mindenki tudni fog róla.:S:(

Sok puszit nektek, és ne haragudjatok rám kérlek.

1 megjegyzés:

DarkSmile írta...

Ne hagyd abba lécci!:'( Nagyon szeretem a történeteidet és már most is alig vártam hogy jöjjön a friss!:((