2010. március 29., hétfő

Infó a frissekről!!

Sziasztok!

Mivel még mindig nincs , és nem is tudom h. mikor lesz újra net otthon, ezért úgy gondoltam, h. leírom. Legalább ennyit, h. ne aggódjatok, a blog NEM zár be, és LESZnek még frissek, csak most egy ideig nem tudom megoldani, h. fel is rakjam.:S

DE!:D
Mivel "ígértet szép szó, betartják úgy jó"-alapon megígértem, h. ha újra lesz netem, akkor egyszerre kaptok több fejit, kárpótlásként, most h. egy jó ideig nem lesz friss:S
Előreláthatólag 3-at teszek majd fel egyszerre nektek, és a novellát sem felejtettem el, mert abból is egy új résszel fogok nektek kedveskedni.:D:D

TEHÁT: 3.feji a Nap és Hold-ból, és min.1 új rész a novellából:D

Jah! El ne felejtsem! megkaptam minden díjat, én Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, de nem tudom még kinyomozni h. kiktől is kaptam és mivel nem akarok senkit kifelejteni ezért erre még várni kell egy kicsit, h. illően megköszönjem és kirakjam a díjaimat!:S

Valószínűleg Áprilisban lesz már netem, úgyhogy kitartás!:D:D

Sok puszit nektek!!:D:*

Nincsenek megjegyzések: