2010. augusztus 30., hétfő

Dokumentum film!


Sziasztok!

Még nem hoztam a fejit, de lehet ma felrakom:D

Most láttam egy dokumentum filmet!
Ez nem is lenne olyan érdekes, ha nem a Twilight-tal kapcsolatos lett volna!:D

Még most, friss élményként akarom leírni!:D
Szóval!

Anyukám nézett filmeket az interneten(csak saját alkalmazásra természetesen), Ő szereti a dokumentum filmeket!:D
Szóval, nézelődött és talált egy dokumentum fimet, ami a Twilight saga-hoz kapcsolódik!
először azt hittem a paródiáról beszél, aztán mondta, hogy nem, ez doku. film, és megkérdezte meg szeretném e nézni!:D
Mondtam hegy igen, töltse le, és megnézem szívesen!
Letöltötte...lejött kemény fél óra alatt.(Y)xD

Jelentem, hogy nagyon jól tettem ,hogy megnéztem! Voltak részek amikor azt hittem, elbőgöm magam! Olyan jó volt két igazi La Push-ban élőtől hallani az igazi történet!:D
Kicsit hiányos volt, de megnyugató volt tudni, h. igaz történeten alapszik Meyer története a farkasokról!*.*
És igazi Jacob rajongóknak mondom, hogy az egyik, La pushi férfi, aki Black!:D:D

Igazán érdekes film volt!:D ajánlom nektek! Sajnos linket nem adhatok meg, de minden torrent oldalon fent van biztosan!:D

A film címe:Twilight in Forks the saga of real town-Alkonyat Forksban a Twilight saga városa
:D:D (dokumentum filmek kategóriában keressetek rá!;))
A film összesen 1 óra,19 perc és 24 másodperces!:DxD

A La pushi rész csak egy kicsike szelete a filmnek, de az egész a városról, a turistákról, helyszínekről-Forks és La Push-, Stephenie látogatásáról, és a város fejlődéséről az Alkonyat mániánknak köszönhetően.:D;)

Szerintem nagyon érdekes film, és érdemes megnéznie minden rajongónak!:D

Sok puszim:*

(ma este felrakom a frisset!;))

Nincsenek megjegyzések: