2010. augusztus 10., kedd

Frissek és szavazás!:D

Szervusztok Kedveskéim!


Szeretnék egy két dolgot elmondani!

A fejezetek tervezés alatt állnak. Lassan már látom a történet végét.Most a 28. fejezetnél tartok. Ezentúl, mindig lesz egy kis ízelítő itt oldalt a fejikkel kapcsolatban, hátha így jobban várjátok majd a következőt.:D

A következő fejezet felrakása csak rajtatok múlik! Bármilyen jelzést elfogadok!
Tudom, hogy most arra gondoltok, hogy miért követelőzök én? hiszen már egyszer felfüggesztettem az írást. Én visszatértem. És fel is fogom rakni a fejezeteket. De rajtatok múlik, hogy mikor szeretnétek elolvasni ezeket.:)

Írjatok véleményt, vagy csak a chat-et használva, de valami visszajelzést szeretnék, hogy olvassátok, amit írok nektek.:)

Amint ezt megkapom, akár minden második nap lesznek frissek!:D
Oldalra kiraktam egy szavazást! Kérek mindenkit, hogy szavazzon! Úgy láttam ez bejött eddig.:)
Hamarosan hozom a frisset! Minden csak rajtatok múlik hogy ez mikor is lesz pontosan! Ha úgy jön össze holnap felrakok 1 fejezetet!;) Minimum 5 darab szavazatot kérek, és este felkerül a friss!:)

Puszim:*, és szavazzatok!

Nincsenek megjegyzések: