2010. augusztus 3., kedd

Fordul a kocka 3. rész



Sziasztok! Meghoztam a novellám 3. részét.:D Úgy tervezem, hogy még 2 fejezet lesz.:) Remélem tetszik nektek. Ez egy olyan átvezető rész, ami kicsit bonyolít, és rávilágít a dolgokra.;) Puszim



3.rész Fordul a kocka

(Edward szemszöge)

Sok-sok idő telt el azóta, hogy Balla és Jacob elmentek tőlünk. Minden hónapban kapunk képeket Renesmée-ről, és kis családjukról. Én boldog, és szomorú is vagyok egyben. Boldog, mert Bella él, és tökéletesen szép életük van. Szomorú, mert csak a képeken láthatom Bellát. Eljönni, csak egyszer jöttek el, amióta megszületett Renesmée, de én nem mertem hazajönni akkor. Csak egy fáról néztem őket. Bella még most is olyan gyönyörű, mint régen. Azóta 17 hosszú év telt el. Viszont minden visszaállt számomra abba az unalmas, és nyomorúságos kerékvágásba, mielőtt megismertem Bellát, viszont így most még rosszabb. Hogy tudom, hogy van, él, és létezik, de nem lehetek vele. De egy szörnyetegnek, mint én, jobb sorsa nem lehet. Egy lelketlen szörny mit várhat?

(Jacob szemszöge)

Már 17 éve, hogy Bella, én, és Renesmée, eljöttünk a Cullen házból. Igazán nagyszerűen telt ez a sok idő. Együtt. Piszok mázlistának érzem magam, hogy mégiscsak az enyém lett Bella, és még egy kislányunk is van. Épp most megyek haza felé, a partról. Gyönyörű helyen élünk itt együtt.
-Bella? Nessie?-szólítottam őket hangosan, amint beléptem a házba.
-Jake!-kiáltotta Bella, a karjaimba ugrott, és megcsókolt.
-Apa!-jött le a lépcsőkön az én kis hercegnőm. Megölelt, és egy puszit adtam a homlokára.
Nessie mindig is közel állt hozzám. Mióta megszületett, nagyon különösen szeretem őt. Talán nem is szeretetnek lehet ezt nevezni, hanem imádatnak, rajongásnak. Nessie kicsit furcsa. Fogalmazzunk így. Szereti az ételeket, de a húst, azt szinte nyersen, véresen eszi, viszont nagyon nagyon szereti az édeset. Bármi ami édesen ehető, azt neki találták ki. Sokat gondoltam arra, hogy ez egy olyan vámpír énjéhez tartozó valami lehet. De ő inkább ember, mint vámpír.
-Jacob.-hívott szerelmem.
-Igen?
-Velem jönnél egy kicsit. Valamit meg kell beszélnünk.
-Persze.-ez nagyon komolynak hangzott Bellától.
-Mond csak, mi a baj?- kérdeztem miután beértünk a hálóba.
-Jacob. Emlékszel, hogy azt mondtad, szeretnél még egy kisbabát?-kérdezte tőlem mosolyogva Bella.
-Hát persze, hogy emlékszem. Csak nincs valami baj? Mit mondott az orvos?-kezdtem pánikolni. Bella hasa fájt az utóbbi napokban.
-Hát, elmentem a dokihoz- itt egy fintort vágott. Nagyon nem szerette, ha körülötte ugrálnak az orvosok.- Megvizsgált és...
-És? Valami baj van? Kezdek ideges lenni...-Morgolódtam idegesen, mert tényleg nagyon aggódtam érte.
-Jacob, én... én azt hiszem, hogy megint hosszúak lesznek az éjszakák, mint egykor Nessivel...- mondta Bella vigyorogva, de én nem fogtam fel, hogy mit is akar ezzel mondani, és hogy jön ide Nessie kicsi kora...aztán megvilágosodtam!
-Édesem?-kérdezte Bella, mikor látta, hogy nem igazán mozdulok a sokktól.
-Szerelmem!-kiáltottam, és megpörgettem őt a levegőben- Édesem! Bella! Annyira szeretlek!- minden egyes szó után egy -egy csókot adtam neki. Aztán letettem őt az ágyra, nagyon óvatosan, és a kezemet a még lapos pocakjára tettem.
-Nagyon reménykedtem benne, hogy még mindig szeretnél egy kisbabát.-mondta mosolyogva.
-Hát persze, hogy szeretném! Minden vágyam, hogy legyen még egy kisbabánk.-mondtam én is mosolyogva, és mellé feküdtem. Elmondott mindent, hogy mi volt az orvosnál. Azt mondta, hogy még csak 3 hetes, de az ultrahangon látszik, eddig minden rendben van. Nagyon meglepődött az orvos is, Bella ugyanis nem tudott teherbe esni tőlem, miután Nessie megszületett. Az orvosok nem találtak semmi arra utaló jelet, hogy miért is nem, de nem sikerült...Egészen mostanáig.

Pár hónappal később

Most rendezzük Nessie 18. születésnapját. Bella már a 8. hónapban van, a fiammal, Billyvel. Az apám nevét kapja ( ő meghalt még évekkel ezelőtt). Nessie izgatott már, hogy milyen lesz a buli, Bella is izgatott, mert az "ő nagy lánya 18 éves" lesz. Én is az vagyok, de valami nem stimmel. Valamiért nagyon furcsán érzem magam, amikor találkozok Nessivel. Mintha valami vonzana felé... De nem is érdekes-ráztam meg a fejem, hogy egy kicsit kitisztuljon, és tovább raktam a díszeket.

A buli egész jól sült el eddig. Nessie minden osztálytársa, és barátja itt van nálunk. Viszont van valami, ami nem tetszik nekem. Mark mindig Nessie körül lebzsel, és nagyon idegesít, hogy vele van. De láthatóan nem zavarja Nessit, sőt! Még örül is a társaságának. Úgy gondoltam, hogy nem lehet nagy baj, mivel eddig is barátok voltak. De mégis, miért idegesít ez engem?~"begolyóztál Jacob! Csak az apa beszél belőled"~ morogtam magamnak.
De később, mikor már biztos voltam benne, hogy tényleg többről van itt szó, mint barátság, odamentem.
-Sziasztok!
-Helló Mr. Black!-köszönt udvariasan Mark.
-Szia apa, mi a helyzet?-kérdezte Nessie, és a hangja másként csengett. Mikor azt mondta, apa valamiért nem tetszett ez a megnevezés.
-Semmi különös. Jól érzitek magatokat?-kérdeztem
-Persze.-mondták egyszerre.
-Akkor Nessie, ideje kinyitni az ajándékokat.-mondtam, és vezetni kezdtem a csomagok felé a nappalinkba.
Nessi bontogatni kezdte az ajándékokat, minden csodásan történt. Aztán odaért a Cullen ajándékokhoz. Mint minden évben ez is a szokásos módon történt. Nessinek tátva maradt a szája az ajándékaik láttán. Rosalie-tól és Emmettől egy kocsit kapott. Alice-től és Jaspertől, pedig egy párizsi utazást, mellékelve egy bankkártyával, amit tudomásom szerint kimeríthetetlen. Esme-től és Carlisle-tól pedig repülőjegyeket hozzájuk. Ötöt, szám szerint. Biztos Alice van a dologban. Nekünk hármunknak és kettőt bármelyik barátjának, hogy ők is velünk jöhessenek.
Nessie azt mondta, hogy ő nem kér tőlünk semmit ajándékba, mert mindene meg van, és nincs szüksége semmire. Ez is minden évben így van. Minden évben buli, és minden évben, egy olyan ajándék, amit nem kért még véletlenül sem. De mi Bellával, minden évben meglepjük őt. Mivel én és Bella, imádtunk motorozni, és úgy gondoltuk, hogy ha már vezetni tud- mindenféle járművet- ideje lenne megtanulnia motorozni is. Nessinek már van: 2 autója, egy kis repülője, egy jacht-ja, de épp a motor valahogy még nem került elő.
-Istenem! Ezek motoros cuccok! És egy kulcs!-kiáltott fel Nessie.
-Igen kicsim. Ez a mi ajándékunk apáddal. Tudod mi, nagyon szerettünk motorozni. És úgy gondoltuk, hogy most már te is motorozhatsz.-magyarázta Bella.
-Igen. Kint van a ház előtt. Nézd csak meg!- fűztem hozzá én is, miközben átkaroltam Bellát.
Nessie, és az összes vendégünk kiszaladt a ház elé, és mi, Nessie boldog kiáltását hallottuk, amint meglátta legújabb szerzeményét.

NA buli után nem sokkal elutaztunk Cullenékhez.Velünk jött Mark és Laura. Laura a legjobb barátnője Nessinek. Márk pedig, a legjobb barátja. De egyre jobban idegesít a jelenléte. Amint leszálltunk a gépről, megpillantottuk a Cullen családot. Még mindig ugyan olyanok voltak, mint régen. Semmit sem változtak. De hát mért is lepődöm meg rajta, hiszen vámpírok.-itt vágtam egy fancsali képet, mire Bella, és Nessie egyszerre néztek rám haragosan.
-Jó-jó. Rendben.- mondtam válasz ként, és elindultunk rég nem látott kis "családunk" felé.


Nessie motorja:




2 megjegyzés:

b írta...

Szia!
Nagyon jó lett!!!
Komolyan röhögtem egy jót mikor Jake elgondolkodott azon hogy nem tetszik neki az hogy apának hívja őt nessi!!!:D
Várom a kövit!
puszi

Mosi írta...

Szia Bells!

Igen el tudom képzelni. De gondolom sejti mindenki, hogy mért is.:)

Köszönöm h. írtál nekem.

És kérem a többieket is, hogy írjanak nekem még ha csak egy sort is.:)

puszim